Ajankohtaista

Uniko omin sanoin

Millaista on olla Unikolainen? Miksi Uniko on ylipäätään olemassa ja miten johto ajattelee? Entä mitä mieltä ovat asiakkaat? Tutustu osioon ja ota selvää!

Olemme tuoneet isännöinnin 2020-luvulle! Panostukset sähköiseen viestintään näkyvät positiivisesti niin taloyhtiön kukkarossa kuin informaation saatavuudessa. Meillä isännöitsijä keskittyy olennaiseen ja sinä voit keskittyä asumiseen. Unikon asiakkaana tiedät aina mitä taloyhtiössäsi tapahtuu.

Pauli Ratutoimitusjohtaja

Oli ongelma suuri tai pieni, apu löytyy Unikolta. Uniko palvelee Vauvasta Vaariin ja meidät tavoitat aina tarvittaessa!

Jari Nieminenjohtava isännöitsijä

Taloyhtiön pitkän tähtäimen talousjohtaminen ei ole vain yrityksille. Ennakoimme tulevat korjaustarpeet jo nyt ja laadimme suunnitelman kassan vahvistamiseksi tulevaisuuden investointeja varten. Katse eteen, ei peräpeiliin!

Jussi Tainiotalousjohtaja

Pyrimme saamaan asiakkaalle vastauksen kysymykseen mahdollisimman nopeasti, jos emme tiedä, selvitämme. Unikon sähköiset palvelut ovat nykypäivää ja niiden kautta asiakkaiden on helppo olla meihin yhteydessä.

Seija Niitynpolkukiinteistösihteeri

Vapaus toimia itsenäisesti, osaavan tiimin tuki ja turva.

Janne Silvennoinenisännöitsijä

Etsin aikanaan harjoittelupaikkaa. Unikolla ei ollut tuolloin lainkaan kiinteistösihteeriä vaan isännöitsijät tekivät itse kaiken työn kirjanpitäjien ohella. Esimieheni sanoi minulle ”Tee itsesi tarpeelliseksi” ja näin toimin. Neljän kuukauden harjoittelun jälkeen jäin taloon. Myöhemmin suoritin työn ohella isännöitsijän ammattitutkinnon ja nykyään toimin isännöitsijänä.

Sanna Pukkalaisännöitsijä

Täällä tehdään töitä lujalla asenteella, mutta huumorilla höystettynä.

Mika Collinisännöitsijä

Isännöitsijänä en voi koskaan tietää mitä huominen tuo tullessaan ja siinä piileekin tämän työn mielekkyys. Erilaiset ongelmatilanteet ja niiden ratkaiseminen sekä ihmisten parissa työskentely on juuri sitä mitä työltäni kaipaan! En voisi kuvitella enää työskenteleväni millään muulla alalla.

Ulrika Blomqvistisännöitsijä

Tärkeä asia töissä on hyvä asenne eli kaikilla on mukavampaa, kun ei ole naama väärinpäin.

Johanna Mustonenkiinteistösihteeri

Kirjanpitäjänä olen saanut käyttää kehittyneintä, sähköistä tietotekniikka hyväkseni. Tämä on mahdollistanut nopean, täsmällisen ja ajantasaisen palvelun asiakkaillemme. Työkavereideni ja yhteistyökumppaneidemme kanssa luodut hyvät suhteet ovat työni tukena ja nopeuttamassa palvelun tuottamista positiivisella asenteella.

Leena Kurkikirjanpitäjä

Nuoruusvuosien ATK-uran jälkeen kiinnostuin perheyrityksessä isännöinnistä.
Ala vei mukanaan monipuolisuudellaan, haasteillaan ja sosiaalisuudellaan.
Yrittäjänä 20 vuotta toimittuani löysin kodin Unikosta,
jossa voimme kehittää asiakaslähtöistä palvelua taloyhtiöille.
Isännöinti on mun juttu!

Tarja Hämäläinenisännöitsijä (Naantali)

Ammattimaisesti hoidettua isännöintiä - kiitos! Hienoa, että pienikin yhtiö on tervetullut asiakkaaksi.

Hallituksen jäsen

Korvaamatonta apua ja asiantuntemusta, jota on tarvittu heti yhtiön alkumetreiltä. On itsellä monta murhetta vähemmän.

Osakas

Ajan tasalla nykyhetkessä, teknologia, uudistusmielisyys, halu kehittymiseen.

Hallituksen jäsen

Hyvää asiantuntevaa ja vastuunottavaa isännöintiä, jolla myös sähköinen asioiden hoito luonnistuu.

Osakas

Asiat hoituvat ammattitaitoisesti koko toimistonväen kanssa ja heidät tavoittaa tarvittaessa. Asiointi on mukavaa ja palvelevaa.

Osakas

Tosi hyvin on isännöitsijä toiminut kriittisessä tilanteessa!

Osakas

Miellyttävä asioida. Asiantuntemus ja pyrkimys edistykseen.

Osakas

Tiesitkö, että asukkaistamme jopa 88 % on tyytyväisiä tapaamme isännöidä?

Pyydä tarjous

Mielenkiintoista luettavaa

2.8.2021 in Tarinoita

Laadukas isännöinti – utopiaa vai uusi normi

Isännöintipalvelun laatu on aina henkilökohtainen kokemus. Taloyhtiön vastuulla oleva järjestelmä voi rikkoutua, sattuu vesivahinko, varkaus tai tulipalo. Yhteydenoton lähtökohta on monesti jo itsessään harmistuttava ja asukkaalle tärkeä. Silloin viestin vastaanottajan…
Read More
2.3.2021 in Tarinoita

Isännöinnin vaihto – uhka vai mahdollisuus

Aina aika ajoin osakkaat valittavat isännöinnistä ja taloyhtiö voi olla hallitusta myöten tyytymätön nykyiseen isännöintitoimistoon. Taloyhtiöt kuitenkin vaihtavat isännöitsijää harvoin, sillä vaihto koetaan liian suureksi vaivaksi siitä saatavaan hyötyyn nähden.…
Read More
1.3.2021 in Tarinoita

Miten kirjanpidon tehostaminen auttaa taloyhtiötä?

Taloyhtiöissä valitettavan yleisenä ongelmana on huono kirjanpito, joka voi johtaa paisuviin vastikkeisiin ja kassan tyhjenemiseen. Eräässä taloyhtiössä tilikauden kulut olivat äkillisesti nousseet ja tilanne vaati nopeaa reagointia. Kassa huusi tyhjyyttään…
Read More
22.2.2021 in Tarinoita

Haluatko säästää rahaa? Kilpailuta taloyhtiön palvelut oikein!

Isännöitsijän yksi tärkeimmistä tehtävistä on pitää huolta siitä, että taloyhtiö maksaa käyttämistään palveluista laadullisesti oikean markkinahinnan. Työkaluna on palveluiden kilpailuttaminen. Vaikka urakoiden kilpailutusta ja tarjouksen antajan valintaa ei ole säädetty…
Read More
10.2.2021 in Ajankohtaista

Tiedote Kilpailu- ja Kuluttajaviraston esitykseen liittyen

Kilpailu- ja kuluttajavirasto on antanut 10.2.2021 esityksen markkinaoikeudelle seuraamusmaksujen määräämisestä tietyille isännöintialan valtakunnallisille toimijoille sekä Isännöintiliitolle. Virallinen tiedote löytyy kokonaisuudessaan Kilpailu- ja kuluttajaviraston kotisivuilta. Uniko - Isännöintipalvelut Oy tai yhtiön…
Read More
27.1.2021 in Ajankohtaista

Ajankohtaista asiaa isännöintitoimistolta

Asiakaspalvelumme aukioloajat sekä asiakaskäynnit Suljemme koronatilanteen vuoksi toimistomme asiakaskäynneiltä toistaiseksi. Avaimien hausta huoltokäyntejä varten on sovittava etukäteen soittamalla vaihteeseemme 029 1700 660 tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen info@uniko.fi .  Palvelemme aukioloaikojemme…
Read More
7.10.2020 in Tarinoita

Taloudenpidon sudenkuopat – vältä kallis jälkipyykki

Taloyhtiöissä taloudenpito nähdään hyvin usein välttämättömänä pahana: tehdään kirjanpito pois alta päätetään suurempia pohtimatta, paljonko vastiketta seuraavana vuonna kerätään siirrytään seuraavaan kohtaan kokouksen asialistalla Yhtiökokous ei näin toimimalla, joko tietämättään…
Read More
30.9.2020 in Tarinoita

Miksi pelkkä kunnossapito­tarveselvitys ei riitä?

Meille siirtyneen ns. alkuperäiskunnossa olevan taloyhtiön hallituksen kokouksessa tajusin jälleen kerran perineeni tilanteen, joka vaarallisuudestaan huolimatta on valitettavan useille taloyhtiöille arkipäivää. Keskustelun käännyttyä kunnossapitotarveselvitykseen, alkoivat hallituksen jäsenet täyttää lakisääteisiä velvoitteitaan…
Read More
22.5.2020 in Ajankohtaista

Uniko-Isännöintipalvelut Oy vahvistaa liiketoimintaansa

Isännöinti Sajor Oy on vuoden 2008 lopussa perustettu isännöintitoimisto. Sen asiakkaita ovat taloyhtiöt Mynämäellä ja sen lähikuntien alueilla. Yritys palvelee noin 40 asunto-osakeyhtiötä. Uniko-Isännöintipalvelut Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Pauli Ratu ja varatoimitusjohtajana…
Read More